Zabieg rewitalizacji okolic intymnych przy pomocy osocza bogatopłytkowego, to w ostatnim czasie najpopularniejsza metoda mająca na celu zwiększenie popędu seksualnego, a także lepszych odczuć seksualnych. Ponadto zabieg ten eliminuje objawy wysiłkowego nietrzymania moczu oraz znacznie zmniejsza dolegliwości bólowe w trakcie współżycia. Metodę stosuje się również celem zwiększenia efektu laserowego obkurczania pochwy, który również jest możliwy w naszej Klinice.

Zabiegi z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego uważa się za wyjątkowo bezpieczne, przyczynia się do tego 100% biokompatybilność i immunologiczna neutralność - dzięki temu nie ma ryzyka reakcji uczuleniowej czy powikłań.

Przebieg zabiegu:

• pobrana jest krew pacjentki poprzez zestaw służący do pobierania krwi bezpośrednio do przeznaczonych do tego próbówek
  • próbówki z krwią umieszczane są w specjalnej wirówce laboratoryjnej, w której wirują z odpowiednią prędkością oraz czasem
  • następuje oddzielenie płytek krwi od pozostałych składników, po czym dochodzi do zawieszenia i zagęszczenia ich w osoczu krwi,
  • koncentrat bogatopłytkowy wraz z osoczem trafia do strzykawki,
  • odpowiednio przygotowany preparat osocza bogatopłytkowego jest wstrzykiwany do skóry w odpowiednie miejsca.

Wskazaniami do przeprowadzenia zabiegu:

• zaburzenia libido
  • ból w trakcie współżycia,
  • brak orgazmu,
  • wysiłkowe nietrzymanie moczu
  • liszaj na skórze sromu
  • suchość pochwy związana z menopauzą,
  • atrofia warg sromowych
  • nietolerancja estrogenów w leczeniu atrofii pochwy,
  • wiotka oraz sucha skóra okolic intymnych,
  • uszkodzenia pochwy powstałe w wyniku przebytych stanów zapalnych bądź zabiegów chirurgicznych powodujących częste infekcje intymne,
  • wzmocnienie efektu laserowego obkurczania pochwy.

Zalety:

• brak ryzyka powikłań,
  • uniknięcie bólu,
  • brak ryzyka immunologicznego,
  • uniknięcie skalpela oraz ran,
  • brak ryzyka odrzucenia preparatu i uczulenia.

Przeciwwskazania:

• choroba nowotworowa,
  • infekcje dróg rodnych,
  • ciąża
  • miesiączka
  • przewlekłe choroby wątroby,
  • zaburzenia krzepliwości oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych.