Wolumetria

Wolumetria (tzw. lifting wolumetryczny twarzy) polega na korekcji objętości tkanek miękkich twarzy, poprzez przywracanie utraconej objętości oraz poprawianiu zarysu twarzy, szczególnie w miejscach, gdzie nastąpiło np. zmniejszenie ilości tkanki podskórnej

Większość stosowanych wypełniaczy umożliwia skuteczne leczenie zmarszczek i drobnych linii, lecz produkty te nie pozwalają na poprawę i przywrócenie utraconej objętości odpowiednich regionów twarzy.

Preparaty stosowane w wolumetrii są specjalnym odmianami kwasu hialuronowego:

- wstrzykuje się je w głębokie warstwy skóry

- są gęstsze i trwalsze od typowych wypełniaczy (efekt utrzymuje się do kilkudziesięciu miesięcy).

Beautician touch and draw correction lines on woman face. Before plastic surgery operetion. Isolated

Wskazania:

-uwydatnienie kości policzkowych

-redukcja zagłębień podoczodołowych

-modelowanie policzków

-modelowanie okolicy kąta żuchwy

-modelowanie podbródka

efektliftingu

Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w skórze, odpowiedzialną m.in. za jędrność, której zawartość zmniejsza się wraz z wiekiem. Wypełnienia z użyciem kwasu hialuronowego są obecnie najnowocześniejszą, najbardziej popularną i bardzo bezpieczną metodą likwidowania objawów starzenia skóry. Zabiegi są bardzo bezpieczne, z ograniczonym do minimum ryzykiem wystąpienia działań niepożądanych i powikłań. Profesjonalne wypełnienia implantami wykonywane są u nas przez lekarzy z olbrzymim doświadczeniem na polu medycyny estetycznej, chirurgii ogólnej i chirurgii plastycznej, co eliminuje do minimum ryzyko niepowodzeń i powikłań.